Identyfikacja dla firmy

Identyfikacja dla firmy
Lokal gastronomiczny powinien posiadać swój własny styl i styl ten musi być odrębny od stylu innych lokali. Chodzi o to, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji i aby to wyróżnienie było pozytywne. Identyfikacja wizualna Warszawa w kontekście lokalu gastronomicznego zakłada przygotowanie logotypu, karty dań, rozmaite wizytówek, ulotek, skróconych folderów ofertowych, naklejek na samochody, ale często także wizualizacji wewnątrz lokalu.



Wszystkie te elementy muszą do siebie pasować. Muszą być stworzone ze smakiem, z gustem i wyczuciem, niemniej jednak nie mogą być zbyt futurystyczne albo nietypowe, aby łatwo było je zrozumieć i powiązać z danym miejscem. Aranżacja lokalu gastronomicznego musi być także komfortowa. Chodzi przede wszystkim o wygodę. W takim miejscu klienci muszą się czuć zwyczajnie sympatycznie. Muszą mieć wystarczająco na prawdę dużo miejsca, prosty dostęp do baru i do toalet czy miejsca odbioru potraw. Szlaki komunikacyjne w lokalu nie mogą się ze sobą krzyżować, by nie tworzył się zamęt i problemy związane z poruszaniem się w środku. Zdecydowanie lepiej iść na jakość niż na ilość. Śliczna aranżacja to taka aranżacja, która obejmuje wszystkie najważniejsze aspekty i nie zaniedbuje tego, co istotne. Jeżeli zapomnijmy o jakimś elemencie, który w dodatku jest znaczący, to musimy sobie zdawać sprawę z tego, że konsekwencje mogą być bardzo złe, nasz lokal może nie wypadać świetnie na tle konkurencji i tym samym nie zarabiać tyle, ile byśmy chcieli. Identyfikacja wizualna to dla restauracji na prawdę istotna kwestia i należy o tym pomyśleć jeszcze zanim zdecydujemy się ostatecznie otworzyć lokal.

Więcej informacji na stronie: projekt lokalu gastronomicznego.